Perşembe, Eylül 16, 2010

New York - 1

New York New York!

Temmuz ayında tatil amacıyla eşimle beraber 9 günlüğüne New York'a gitmiştik. Döner dönmez New York üzerine bir yazı yazmak istedim ama başladığım proje sebebi ile hiç vaktim olmadı. Döndüğüm gün jetlag'li bir halde müşteri sunumuna girdim ve o gün bugündür toplantıdan toplantıya koşuyorum.

Haliyle vakit de bulamadım bu yazıyı yazmaya.


Ancak aslında bu bence iyi oldu, çünkü New York hakkında nasıl bir yazı yazayım diye düşündüm. Ve emin olun çok zorlandım buna karar vermekte. Çünkü o kadar değişik bir şehir ve o kadar çok yapılacak edilecek şeyler var ki, bunların hepsini anlatmaya ne bu blog yeter ne de benim gücüm ve bilgim :)

Haa bir de tatil süresinde 1000den fazla fotoğraf çekmişim. İşlerin yoğunluğu nedeniyle fotoğrafları ancak düzenlemeye ve arşivlemeye başlayabildim. Dolayısıyla blog'a koyacağım fotoğraflara da karar veremedim hala, bu da yazının gecikmesindeki etkenlerden birisiydi.

Neyse, fotoğraflara da bu hafta el atmaya başladım ve New York hakkında nasıl yazı yazacağıma da sonunda karar verdim.

Dedim ya, o kadar çok şey var ki anlatılacak, hepsini yazmak mümkün değil.

O nedenle bizim neler yaptığımızı ve "bence" neler yapılması gerektiğini kısa bir liste olarak vermeyi planlıyorum öncelikle. Sonra da ayrı ayrı yazılarla, çektiğim fotoğrafları bölge bölge gruplandırıp paylaşmak istiyorum. Dolayısıyla bu yazılarda vermiş olduğum listede belirttiğim yaptığımız ya da gördüğümüz şeyler hakkında da daha detay verebileceğim.

Yani bundan sonraki birçok yazım New York üzerine olacak. Umarım sıkılmazsınız :)

Öte yandan New York'a gitme planları yapanlar için Tatil Günlüğüm blogundaki New York City yazılarına bakmalarını tavsiye de ederim.

Bu yazıyı burada kapatırken eşimin çekmiş olduğu bir fotoğrafı da sizlerle paylaşmak isterim.


1 yorum: