Pazar, Ocak 16, 2011

TT Arena

Dün bildiğiniz üzere Galatasaray'ın yeni stadı Türk Telekom Arena veya Ali Sami Yen Seyrantepe Spor Kompleksinin açılışı vardı.

Ben de bir Galatasaray'lı olarak bu açılışa gittim. Bir davetiye bularak gitmemi sağlayan sevgili babam Necdet Kestelli'ye de teşekkür ederim buradan.

Ve bu açılış için, stada kamera götürmeme kararımı bir kereliğine bozdum.  Şimdi elde pozlamış olduğum 12 ayrı fotoğraftan oluşan panaromik bir görüntüsünü paylaşmak istiyorum.

Evet bu fotoğrafın çok fazla hatası var, farkındayım, özellikle sahanın çimlerinde tonlama farkı bunun en belirgin yeri. Ama olsun, ben bu fotoğrafı ne duvarıma asacağım ne de yarışmaya göndereceğim. Açılışın hatırasına çektim, hatalarıyla sevaplarıyla gene de sevdim ben bu fotoğrafı :)

İşte TT Arena'nın Batı tribünü 2. kattan panaromik bir görüntüsü:


TT Arena

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder