Cumartesi, Ağustos 27, 2011

House Beautiful Eylül 2011 Sayısına beklerim :)


Benim için çok keyifli bir güzel bir haberi paylaşmak istiyorum sizlerle.

Geçtiğimiz Mayıs ayında çok iyi bir iç mimar olan ve benim en yakın arkadaşlarımdan biri olan sevgili Itır Tatari Sungar'ın Bodrum'da yaptığı evin fotoğraflarını çekmiştim. Açıkcası bu tarz çekim bir çekim ilk defa yaptım. Ve sonunda House Beautiful dergisinin Eylül 2011 sayısında Itır'ı ve yaptığı bu güzel Bodrum evini konu ettiler. Fotoğraflarım da bu haberi destekledi. Ülke çapında satılan basılı bir yayında fotoğraflarımın yer alması gerçekten çok keyifli bir duyguymuş açıkcası :) 

Bu güzel haberi sizlerle de paylaşmadan edemedim.




1 yorum:

  1. Süper haber! Fotoğraflar evin güzelliğini anlatmayı başarıyordu. House Beautiful yakıştığı yer olmuş. Tebrikler!

    YanıtlaSil