Salı, Nisan 28, 2009

Etiketleme

Arşivleme ile ilgili yazılarımda etiketlemeyi uzun uzadıya anlatmıştım. Etiket gruplarınızı ve etiketlerinizi belirlerken işinize yarayacağını düşündüğüm bir şeyi paylaşmak istiyorum.

Şu anda internette çok fazla fotoğraf paylaşım sitesi var. Hem yerli hem yabancı olan bu sitelerden çok kullanılan 4 tanesinin kullanmakta olduğu etiketleri analiz ettim ve en azından bu 4 site için ortak olan ve dolayısıyla en çok kullanılan etiketleri belirledim. Bir de her sitede olup diğerlerinde olmayanları da ekledim listeye.

Aşağıda bu liste var. Tamamını kullanın demiyorum tabii ki :) Sadece kendi etiketlerinizi belirlerken belki işinize yarar :)



2 yorum:

  1. Abi daha önce söyledim yine söylüyorum bu kadar etiket adamı bozar :)

    YanıtlaSil
  2. Ben hepsini kullan demiyorum ki.. Örnek olması baabında bu listeyi verdim. En çok kullanılabilecekleri belirlemek açısından...

    YanıtlaSil