Perşembe, Aralık 30, 2010

Tebrikler Burak!

Sevgili arkadaşım ve dostum Burak Şenbak'ın son başarılarından bahsetmek istiyorum şimdi de.

Photo Club Kemnik Slovenya tarafından düzenlenen ve FIAP patronajlı Uluslararası Fotoğraf Yarışmasında bir adet FIAP altın madalya ve 2 adet de FİAP kabul ödülü aldı. 

Yakından takip edilmesi gereken bir isim. Bunu sadece arkadaşım ve dostum olduğu için söylemiyorum, hakikaten fotoğrafa gönül vermiş, ciddi emek harcayan ve fotoğrafı gören birisi Burak.

Bu başarılarının devamının geleceğine de şüphem yok.

Tekrar tebrikler Burak!

Burak'ın ödül almış fotoğraflarını aşağıda görebilirsiniz

Fotoğraf: Burak Şenbak
SERBEST \ S&B \ FIAP ALTIN MADALYA

Fotoğraf: Burak Şenbak
SERBEST \ RENKLI \ FIAP ACCEPTANCE


Fotoğraf: Burak Şenbak
SERBEST \ S&B \ FIAP ACCEPTANCE

2 yorum:

  1. Sevgili dostum,
    Makinemi aldığımda ilk gezimde seninle tanıştım...

    Hala dostuz, hala birbirimize bağlıyız.

    Çok mutluyum. Dostluğumuz, bu ödüllerin hepsinden daha değerli.

    İyi ki varsın ve ÇOK teşekkür ediyorum.
    Sevgiler
    Burak

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Sitenizi tesadufen buldum, eski yazilarinizi okurken Burak ile ilgili postu gordum.. Yillar once ayni sirkette calismistik (eger isim benzerligi yok ise tabi) dunya ne kadar kucukmus..

    Tebrik ederim basarisindan dolayi..sizi de paylasiminizdan oturu.

    YanıtlaSil