Çarşamba, Ekim 22, 2014

En Iyi Aynasiz!

Yeni oyuncagim hakkindaki ilk izlenimlerimi yazmaya baslamisken asagidaki video ile karsilastim. Su anda piyasada olan 5 tane mirrorless (aynasiz) sistemi birbiri ile karsilastiran guzel bir video. Bu sistemler arasinda Fuji x-T1, Leica M240, Sony A7R, Olympus OMD-EM1 ve Panasonic GH4 bulunuyor. Aynasiz sisteme gecmek isteyenler icin guzel bir kilavuz olabilecegini dusunuyorum.


Bu arada videoyu sunan ve karsilastirmalari yapan Matt Granger ile ben de bu video sayesinde tanistim. Diger videolarindan da bazilarini izleme sansim oldu. Acikcasi bu videoda da digerlerinde de beni en cok tarafsizligi etkiledi. Zaten bu tarafsizligi yuzunden bu videosunu paylasmakta ve onermekte sakinca gormedim. Sonucta Youtube'da buna benzer tonlarca video var :)



Bu videoya ek olarak, bu 5 kameranin da detayli incelendigi videolari da mevcut. Onlarin linklerini de asagida bulabilirsiniz:

Fuji x-T1
Leica M240
Sony A7R
Olympus OMD-EM1
Panasonic GH4

3 yorum:

  1. sizin de yazdığınız gibi youtube da buna benzer bir dolu video var ama ben sizin fikrinizi de öğrenmek isterdim doğrusu.

    YanıtlaSil
  2. Acikcasi x-T1 uzerine ilk izlenimlerimi ayri bir yazida 2-3 gun icinde paylasacagim, ama digerlerini deneme sansim hic olmadi acikcasi dolayisiyla onlar hakkinda birsey demem cok dogru olmaz... cok tesekkurler..

    YanıtlaSil
  3. keşke samsung NX1 de olsa bu listede , zira sansung marka aynasızlar gerçekten güzel favorim NX1 (ki en iyi aynasız bence)ve NX500 tabi NX30 ve NX300 de çok çok güzel...
    siz ne dersiniz bilmiyorum , selamlar ve saygılar sunuyorum ...

    YanıtlaSil